آلفاآمیلازاثر شش هفته قرارگیری در معرض تمرینات ورزشی رقابتی در تعدیل پاسخ آلفا آمیلاز و کورتیزول بزاق در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 71-83]
آمادگی بدنی ادراک شدهارتباط آمادگی بدنی ادراک شده با شایستگی حرکتی دانشجویان دختر [دوره 2، شماره 2، 1402]
آمادگی جسمانیارتباط آمادگی بدنی ادراک شده با شایستگی حرکتی دانشجویان دختر [دوره 2، شماره 2، 1402]
آمادگی حرکتینقش فاکتورهای آمادگی حرکتی ژیمناستها در پیشبینی عملکرد اجرایی در شرایط روانی کمفشار و پرفشار [دوره 2، شماره 2، 1402]
آموزش خطیتاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر یادگیری مهارت سرویس بلند بدمینتون در کودکان مبتلا به اختلال سندرم داون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-46]
آموزش سنتیمقایسه تأثیر آموزش به روش سنتی و بازیهای زمین کوچک بر یادگیری مهارتهای پایه فوتبال و نیازهای روانشناختی کودکان 11 و 12 ساله [(مقالات آماده انتشار)]
آموزش غیر خطیتاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر یادگیری مهارت سرویس بلند بدمینتون در کودکان مبتلا به اختلال سندرم داون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-46]
ا
اجتنابویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ترس از ارتفاع کوهن در ورزشکاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-28]
اختلال بیش فعالی نقص توجهمقایسه تأثیر تمرین برنامه های منتخب آموزش شطرنج بر حافظه کاری، بازداری و توجه کودکان دارای اختلال بیشفعالی نقص توجه: با تاکید بر بازداری و غیر بازداری [دوره 2، شماره 2، 1402]
اختلال پانیکتأثیر مشارکت در تمرینات با بارشناختی بالا و بدون بار شناختی بر حافظه کاری زنان با اختلال پانیک [(مقالات آماده انتشار)]
اختلال در حافظه و اجراتاثیر تداخل زمینه ای با قضاوت از یادگیری برمیزان دقت ضربات تاپ اسپین تنیس روی میز [(مقالات آماده انتشار)]
اختلال نارسایی توجه و بیش فعالیاثر بخشی تمرینات حلقه کنترل باز و بسته بر تعادل ایستا و پویای کودکان دارای اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 121-135]
اداره کل ورزش و جوانانتدوین الگوی رابطه فشار روانی و حمایت اجتماعی درک شده با اوقات فراغت مدیران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1402]
ارتباطات حامی نیازهاسبک ارتباطی نیازها، حالات خلقی و درگیر شدن رفتاری در تربیت بدنی: نقش واسطه ای نیازهای اساسی روانشناختی و انگیزش درونی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
ارتباطات خنثی کننده نیازهاسبک ارتباطی نیازها، حالات خلقی و درگیر شدن رفتاری در تربیت بدنی: نقش واسطه ای نیازهای اساسی روانشناختی و انگیزش درونی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
ایروبیکتأثیر مشارکت در تمرینات با بارشناختی بالا و بدون بار شناختی بر حافظه کاری زنان با اختلال پانیک [(مقالات آماده انتشار)]
استحکام روانیپیشبینی شادکامی و سلامت روان دبیران تربیتبدنی براساس سرسختی ذهنی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 137-156]
اضطراباثربخشی برنامه حرکتی اسپارک بر اضطراب کودکان [دوره 2، شماره 2، 1402]
اضطرابویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ترس از ارتفاع کوهن در ورزشکاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-28]
اضطراب رقابتیاثربخشی تمرینات ذهن آگاهی (MSPE) بر اضطراب رقابتی و بهبود عملکرد بسکتبالیستها [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 157-170]
افراد فعال و غیرفعالمقایسه توانایی تنظیم هیجانات و کارکردهای اجرایی در دانشجویان فعال و غیرفعال [دوره 2، شماره 2، 1402]
افسردگیاثربخشی تمرینات برایتونیک بر افسردگی و تاب آوری کادر درمان زن بخش کرونای بیمارستان [دوره 2، شماره 2، 1402]
اندام تحتانیبررسی فعالیت الکتریکی عضلات اندام تحتانی هنگام حفظ تعادل ایستا و پویا: تاکید بر سابقه سقوط در سالمندان. [(مقالات آماده انتشار)]
انعطاف پذیری شناختیمقایسه مهارت های شناختی و غیر شناختی در دانشجویان 18-24 ساله ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 49-60]
انگیزشمقایسه سرسختی ذهنی، ثابتقدمی و تفاوتهای انگیزشی در ورزشکاران انفرادی و تیمی [دوره 2، شماره 2، 1402]
انگیزش پیشرفتمقایسه مهارت های شناختی و غیر شناختی در دانشجویان 18-24 ساله ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 49-60]
اوقات فراغتتدوین الگوی رابطه فشار روانی و حمایت اجتماعی درک شده با اوقات فراغت مدیران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1402]
ب
بازداریمقایسه تأثیر تمرین برنامه های منتخب آموزش شطرنج بر حافظه کاری، بازداری و توجه کودکان دارای اختلال بیشفعالی نقص توجه: با تاکید بر بازداری و غیر بازداری [دوره 2، شماره 2، 1402]
بازیهای زمین کوچکمقایسه تأثیر آموزش به روش سنتی و بازیهای زمین کوچک بر یادگیری مهارتهای پایه فوتبال و نیازهای روانشناختی کودکان 11 و 12 ساله [(مقالات آماده انتشار)]
بازیهای ویدوئی فعالتاثیر بازیهای ویدیویی فعال(kinect‐xbox) بر کنترل بازداری و حافظه فعال دیداری/فضایی کودکان دچار نقض توجه بیش فعال [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-154]
بدمینتونتاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر یادگیری مهارت سرویس بلند بدمینتون در کودکان مبتلا به اختلال سندرم داون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-46]
برد و باختمقایسه تأثیر برد و باخت بر طرحوارههای ناسازگار اولیه ورزشکاران دختر رشتههای تیمی و انفرادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 155-171]
برنامه حرکتیاثربخشی برنامه حرکتی اسپارک بر اضطراب کودکان [دوره 2، شماره 2، 1402]
برنامه حرکتی اسپارکاثربخشی برنامه حرکتی اسپارک بر اضطراب کودکان [دوره 2، شماره 2، 1402]
بسکتبالیستهااثربخشی تمرینات ذهن آگاهی (MSPE) بر اضطراب رقابتی و بهبود عملکرد بسکتبالیستها [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 157-170]
بیش فعالیتاثیر بازیهای ویدیویی فعال(kinect‐xbox) بر کنترل بازداری و حافظه فعال دیداری/فضایی کودکان دچار نقض توجه بیش فعال [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-154]
بیناییبررسی فعالیت همسان سازی شده عضلات بالا تنه و پایین تنه دختران جوان هنگام راه رفتن عادی و راه رفتن با تکلیف دوگانه: شناختی، حرکتی و بینایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 91-102]
پ
پایاییویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ترس از ارتفاع کوهن در ورزشکاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-28]
پارکینسونبررسی تأثیر تمرینات بدنی، ذهنی و ترکیبی بر اختلالات تعادلی و توانایی تصویرسازی سالمندان مرد مبتلا به پارکینسون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 115-135]
پارکینسونبررسی تفاوت اثر انواع توزیع توجه براساس مدل نیدفر در تعادل و راه رفتن بیماران پارکینسون [دوره 2، شماره 2، 1402]
پریشانی روانشناختیرابطه کمالگرایی با پریشانی روانشناختی و راهبردهای مقابلهای در ورزشکاران استقامتی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 171-184]
پیلاتساثر تمرینات منتخب پیلاتس بر کنترل پاسچر و کیفیت زندگی زنان سالمند دارای سابقه سقوط [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-75]
ت
تاب آوریاثربخشی تمرینات برایتونیک بر افسردگی و تاب آوری کادر درمان زن بخش کرونای بیمارستان [دوره 2، شماره 2، 1402]
تبحر حرکتیارتباط بین تبحر حرکتی با عملکرد تحصیلی و هوشهای چندگانه در کودکان 7 تا 10 ساله [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 77-89]
تیپرابطه هوش هیجانی و انواع شخصیت با سطوح متفاوت عملکرد تیراندازان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-113]
تحریک فراجمجمهای جریان مستقیممقایسه تاثیر یک دوره تمرین منتخب دودستی و تحریک فراجمجمهای جریان مستقیم بر کنترل حرکتی ظریف و حافظهکاری سالمندان [(مقالات آماده انتشار)]
تحکیم حافظهتاثیر تداخل زمینه ای با قضاوت از یادگیری برمیزان دقت ضربات تاپ اسپین تنیس روی میز [(مقالات آماده انتشار)]
تیراندازیرابطه هوش هیجانی و انواع شخصیت با سطوح متفاوت عملکرد تیراندازان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-113]
ترسویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ترس از ارتفاع کوهن در ورزشکاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-28]
تیروکمان کاراننقش راهبردهای نه گانه تنظیم هیجان شناختی در پیش بینی موفقیت ورزشی تیروکمان کاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
تعادلبررسی تأثیر تمرینات بدنی، ذهنی و ترکیبی بر اختلالات تعادلی و توانایی تصویرسازی سالمندان مرد مبتلا به پارکینسون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 115-135]
تعادلبررسی تفاوت اثر انواع توزیع توجه براساس مدل نیدفر در تعادل و راه رفتن بیماران پارکینسون [دوره 2، شماره 2، 1402]
تعادل ایستاتأثیر تمرینات طنابزنی با و بدون موسیقی بر تعادل ایستا و پویای کودکان 12-10 سال [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 17-32]
تعادل ایستااثر بخشی تمرینات حلقه کنترل باز و بسته بر تعادل ایستا و پویای کودکان دارای اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 121-135]
تعادل ایستا و پویابررسی فعالیت الکتریکی عضلات اندام تحتانی هنگام حفظ تعادل ایستا و پویا: تاکید بر سابقه سقوط در سالمندان. [(مقالات آماده انتشار)]
تعادل پویاتأثیر تمرینات طنابزنی با و بدون موسیقی بر تعادل ایستا و پویای کودکان 12-10 سال [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 17-32]
تعادل پویااثر بخشی تمرینات حلقه کنترل باز و بسته بر تعادل ایستا و پویای کودکان دارای اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 121-135]
تغییرات انگیزشیاثر فعالیت بدنی در محیط سبز بر شاخصهای انگیزش، سواد بدنی، سرزندگی، و میل به ادامه ورزش در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 173-189]
تفاوت جنسیتیمقایسه توانایی تنظیم هیجانات و کارکردهای اجرایی در دانشجویان فعال و غیرفعال [دوره 2، شماره 2، 1402]
تکلیف دوگانه حرکتیبررسی فعالیت همسان سازی شده عضلات بالا تنه و پایین تنه دختران جوان هنگام راه رفتن عادی و راه رفتن با تکلیف دوگانه: شناختی، حرکتی و بینایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 91-102]
تکلیف دوگانه شناختیبررسی فعالیت همسان سازی شده عضلات بالا تنه و پایین تنه دختران جوان هنگام راه رفتن عادی و راه رفتن با تکلیف دوگانه: شناختی، حرکتی و بینایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 91-102]
تمرینات بدنیبررسی تأثیر تمرینات بدنی، ذهنی و ترکیبی بر اختلالات تعادلی و توانایی تصویرسازی سالمندان مرد مبتلا به پارکینسون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 115-135]
تمرینات برایتونیکاثربخشی تمرینات برایتونیک بر افسردگی و تاب آوری کادر درمان زن بخش کرونای بیمارستان [دوره 2، شماره 2، 1402]
تمرینات ترکیبیبررسی تأثیر تمرینات بدنی، ذهنی و ترکیبی بر اختلالات تعادلی و توانایی تصویرسازی سالمندان مرد مبتلا به پارکینسون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 115-135]
تمرینات ذهنیبررسی تأثیر تمرینات بدنی، ذهنی و ترکیبی بر اختلالات تعادلی و توانایی تصویرسازی سالمندان مرد مبتلا به پارکینسون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 115-135]
تمرینات هوازیتأثیر مشارکت در تمرینات با بارشناختی بالا و بدون بار شناختی بر حافظه کاری زنان با اختلال پانیک [(مقالات آماده انتشار)]
تنیس روی میزتاثیر تداخل زمینه ای با قضاوت از یادگیری برمیزان دقت ضربات تاپ اسپین تنیس روی میز [(مقالات آماده انتشار)]
تنظیم هیجانمقایسه توانایی تنظیم هیجانات و کارکردهای اجرایی در دانشجویان فعال و غیرفعال [دوره 2، شماره 2، 1402]
تنظیم هیجان شناختینقش راهبردهای نه گانه تنظیم هیجان شناختی در پیش بینی موفقیت ورزشی تیروکمان کاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
توجهمقایسه تأثیر تمرین برنامه های منتخب آموزش شطرنج بر حافظه کاری، بازداری و توجه کودکان دارای اختلال بیشفعالی نقص توجه: با تاکید بر بازداری و غیر بازداری [دوره 2، شماره 2، 1402]
ث
ثابتقدمیمقایسه سرسختی ذهنی، ثابتقدمی و تفاوتهای انگیزشی در ورزشکاران انفرادی و تیمی [دوره 2، شماره 2، 1402]
ج
جوانانعنوان برسی اثر فعالیت وامانده ساز حاد بر حافظهکاری جوانان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-69]
چ
چرخش ذهنیمقایسه چرخش ذهنی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه زن و مرد [دوره 2، شماره 2، 1402]
چهار سبک توجه نیدفربررسی تفاوت اثر انواع توزیع توجه براساس مدل نیدفر در تعادل و راه رفتن بیماران پارکینسون [دوره 2، شماره 2، 1402]
ح
حافظه فعال دیدای/فضایی&rlmتاثیر بازیهای ویدیویی فعال(kinect‐xbox) بر کنترل بازداری و حافظه فعال دیداری/فضایی کودکان دچار نقض توجه بیش فعال [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-154]
حافظه کاریتأثیر مشارکت در تمرینات با بارشناختی بالا و بدون بار شناختی بر حافظه کاری زنان با اختلال پانیک [(مقالات آماده انتشار)]
حافظه کاریمقایسه تأثیر تمرین برنامه های منتخب آموزش شطرنج بر حافظه کاری، بازداری و توجه کودکان دارای اختلال بیشفعالی نقص توجه: با تاکید بر بازداری و غیر بازداری [دوره 2، شماره 2، 1402]
حافظهکاریعنوان برسی اثر فعالیت وامانده ساز حاد بر حافظهکاری جوانان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-69]
حافظهکاریمقایسه تاثیر یک دوره تمرین منتخب دودستی و تحریک فراجمجمهای جریان مستقیم بر کنترل حرکتی ظریف و حافظهکاری سالمندان [(مقالات آماده انتشار)]
حلقه کنترل بازاثر بخشی تمرینات حلقه کنترل باز و بسته بر تعادل ایستا و پویای کودکان دارای اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 121-135]
حلقه کنترل بستهاثر بخشی تمرینات حلقه کنترل باز و بسته بر تعادل ایستا و پویای کودکان دارای اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 121-135]
حل مسالهمقایسه مهارت های شناختی و غیر شناختی در دانشجویان 18-24 ساله ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 49-60]
حمایت اجتماعی درک شدهتدوین الگوی رابطه فشار روانی و حمایت اجتماعی درک شده با اوقات فراغت مدیران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1402]
خطر سقوطاثر تمرینات منتخب پیلاتس بر کنترل پاسچر و کیفیت زندگی زنان سالمند دارای سابقه سقوط [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-75]
خلاقیتمقایسه مهارت های شناختی و غیر شناختی در دانشجویان 18-24 ساله ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 49-60]
خلقسبک ارتباطی نیازها، حالات خلقی و درگیر شدن رفتاری در تربیت بدنی: نقش واسطه ای نیازهای اساسی روانشناختی و انگیزش درونی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
خودپنداره بدنارتباط آمادگی بدنی ادراک شده با شایستگی حرکتی دانشجویان دختر [دوره 2، شماره 2، 1402]
خودکارآمدیآیا روش های آموزش حرکتی (سنتی و بازی برای فهمیدن ) بر خودکارآمدی در نوجوانان دختر اثرگذار است؟ [دوره 2، شماره 2، 1402]
د
دانشجویان تربیت بدنیمقایسه حافظه کاری و میزان فعالیت ورزشی در دانشجویان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی دانشگاه الزهرا (س) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 103-119]
دانشجویان غیر تربیت بدنیمقایسه حافظه کاری و میزان فعالیت ورزشی در دانشجویان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی دانشگاه الزهرا (س) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 103-119]
دبیران تربیت بدنیپیشبینی شادکامی و سلامت روان دبیران تربیتبدنی براساس سرسختی ذهنی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 137-156]
درگیر شدن در تربیتبدنیسبک ارتباطی نیازها، حالات خلقی و درگیر شدن رفتاری در تربیت بدنی: نقش واسطه ای نیازهای اساسی روانشناختی و انگیزش درونی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
ذ
ذهنآگاهیاثربخشی تمرینات ذهن آگاهی (MSPE) بر اضطراب رقابتی و بهبود عملکرد بسکتبالیستها [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 157-170]
ر
راهبردهای مقابلهایرابطه کمالگرایی با پریشانی روانشناختی و راهبردهای مقابلهای در ورزشکاران استقامتی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 171-184]
راه رفتنبررسی فعالیت همسان سازی شده عضلات بالا تنه و پایین تنه دختران جوان هنگام راه رفتن عادی و راه رفتن با تکلیف دوگانه: شناختی، حرکتی و بینایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 91-102]
راهرفتنبررسی تفاوت اثر انواع توزیع توجه براساس مدل نیدفر در تعادل و راه رفتن بیماران پارکینسون [دوره 2، شماره 2، 1402]
رشد حرکتینقش جنس، سن و شاخص تودهبدنی در شایستگی حرکتی ادراکشده کودکان 7 تا 9 سال [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]
رقابتمقایسه تأثیر برد و باخت بر طرحوارههای ناسازگار اولیه ورزشکاران دختر رشتههای تیمی و انفرادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 155-171]
رواییویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ترس از ارتفاع کوهن در ورزشکاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-28]
روستامقایسه سلامت جسمانی و روانی زنان شهرتبریز، شهرستانها و روستاهای حومه در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 33-47]
ز
زمان واکنشتأثیر سبکهای شناختی بر میزان یادگیری آشکار و ضمنی مهارت حرکتی- شناختی دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 85-99]
زنان سالمنداثر تمرینات منتخب پیلاتس بر کنترل پاسچر و کیفیت زندگی زنان سالمند دارای سابقه سقوط [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-75]
ژ
ژیمناستیکنقش فاکتورهای آمادگی حرکتی ژیمناستها در پیشبینی عملکرد اجرایی در شرایط روانی کمفشار و پرفشار [دوره 2، شماره 2، 1402]
س
سابقه سقوطبررسی فعالیت الکتریکی عضلات اندام تحتانی هنگام حفظ تعادل ایستا و پویا: تاکید بر سابقه سقوط در سالمندان. [(مقالات آماده انتشار)]
سالمندبررسی فعالیت الکتریکی عضلات اندام تحتانی هنگام حفظ تعادل ایستا و پویا: تاکید بر سابقه سقوط در سالمندان. [(مقالات آماده انتشار)]
سالمندانبررسی تأثیر تمرینات بدنی، ذهنی و ترکیبی بر اختلالات تعادلی و توانایی تصویرسازی سالمندان مرد مبتلا به پارکینسون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 115-135]
سالمندانمقایسه تاثیر یک دوره تمرین منتخب دودستی و تحریک فراجمجمهای جریان مستقیم بر کنترل حرکتی ظریف و حافظهکاری سالمندان [(مقالات آماده انتشار)]
سرسختی ذهنیمقایسه سرسختی ذهنی، ثابتقدمی و تفاوتهای انگیزشی در ورزشکاران انفرادی و تیمی [دوره 2، شماره 2، 1402]
سلامت جسمانیمقایسه سلامت جسمانی و روانی زنان شهرتبریز، شهرستانها و روستاهای حومه در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 33-47]
سلامت روانپیشبینی شادکامی و سلامت روان دبیران تربیتبدنی براساس سرسختی ذهنی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 137-156]
سلامت روانیمقایسه سلامت جسمانی و روانی زنان شهرتبریز، شهرستانها و روستاهای حومه در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 33-47]
سندرم داونتاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر یادگیری مهارت سرویس بلند بدمینتون در کودکان مبتلا به اختلال سندرم داون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-46]
ش
شاخصتودهبدنینقش جنس، سن و شاخص تودهبدنی در شایستگی حرکتی ادراکشده کودکان 7 تا 9 سال [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]
شادکامیپیشبینی شادکامی و سلامت روان دبیران تربیتبدنی براساس سرسختی ذهنی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 137-156]
شایستگی حرکتیارتباط آمادگی بدنی ادراک شده با شایستگی حرکتی دانشجویان دختر [دوره 2، شماره 2، 1402]
شایستگیحرکتیادراکشدهنقش جنس، سن و شاخص تودهبدنی در شایستگی حرکتی ادراکشده کودکان 7 تا 9 سال [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]
شخصیترابطه هوش هیجانی و انواع شخصیت با سطوح متفاوت عملکرد تیراندازان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-113]
شرایط روانینقش فاکتورهای آمادگی حرکتی ژیمناستها در پیشبینی عملکرد اجرایی در شرایط روانی کمفشار و پرفشار [دوره 2، شماره 2، 1402]
شطرنجمقایسه تأثیر تمرین برنامه های منتخب آموزش شطرنج بر حافظه کاری، بازداری و توجه کودکان دارای اختلال بیشفعالی نقص توجه: با تاکید بر بازداری و غیر بازداری [دوره 2، شماره 2، 1402]
شنامقایسه چرخش ذهنی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه زن و مرد [دوره 2، شماره 2، 1402]
شهرمقایسه سلامت جسمانی و روانی زنان شهرتبریز، شهرستانها و روستاهای حومه در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 33-47]
شهرستانمقایسه سلامت جسمانی و روانی زنان شهرتبریز، شهرستانها و روستاهای حومه در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 33-47]
ط
طرحواره ناسازگار اولیهمقایسه تأثیر برد و باخت بر طرحوارههای ناسازگار اولیه ورزشکاران دختر رشتههای تیمی و انفرادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 155-171]
طنابزنیتأثیر تمرینات طنابزنی با و بدون موسیقی بر تعادل ایستا و پویای کودکان 12-10 سال [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 17-32]
ع
عملکرداثربخشی تمرینات ذهن آگاهی (MSPE) بر اضطراب رقابتی و بهبود عملکرد بسکتبالیستها [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 157-170]
عملکردنقش فاکتورهای آمادگی حرکتی ژیمناستها در پیشبینی عملکرد اجرایی در شرایط روانی کمفشار و پرفشار [دوره 2، شماره 2، 1402]
عملکرد تحصیلیارتباط بین تبحر حرکتی با عملکرد تحصیلی و هوشهای چندگانه در کودکان 7 تا 10 ساله [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 77-89]
فراشناختتاثیر تداخل زمینه ای با قضاوت از یادگیری برمیزان دقت ضربات تاپ اسپین تنیس روی میز [(مقالات آماده انتشار)]
فشار روانیتدوین الگوی رابطه فشار روانی و حمایت اجتماعی درک شده با اوقات فراغت مدیران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1402]
فعالیت بدنیاثر فعالیت بدنی در محیط سبز بر شاخصهای انگیزش، سواد بدنی، سرزندگی، و میل به ادامه ورزش در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 173-189]
فعالیت واماندهسازعنوان برسی اثر فعالیت وامانده ساز حاد بر حافظهکاری جوانان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-69]
فوتبالمقایسه تأثیر آموزش به روش سنتی و بازیهای زمین کوچک بر یادگیری مهارتهای پایه فوتبال و نیازهای روانشناختی کودکان 11 و 12 ساله [(مقالات آماده انتشار)]
ک
کارکردهای اجراییمقایسه توانایی تنظیم هیجانات و کارکردهای اجرایی در دانشجویان فعال و غیرفعال [دوره 2، شماره 2، 1402]
کرونااثر فعالیت بدنی در محیط سبز بر شاخصهای انگیزش، سواد بدنی، سرزندگی، و میل به ادامه ورزش در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 173-189]
کرونااثربخشی تمرینات برایتونیک بر افسردگی و تاب آوری کادر درمان زن بخش کرونای بیمارستان [دوره 2، شماره 2، 1402]
کیفیت زندگیاثر تمرینات منتخب پیلاتس بر کنترل پاسچر و کیفیت زندگی زنان سالمند دارای سابقه سقوط [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-75]
کمال گراییرابطه کمالگرایی با پریشانی روانشناختی و راهبردهای مقابلهای در ورزشکاران استقامتی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 171-184]
کنترل بازداریتاثیر بازیهای ویدیویی فعال(kinect‐xbox) بر کنترل بازداری و حافظه فعال دیداری/فضایی کودکان دچار نقض توجه بیش فعال [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-154]
کنترل پوسچراثر تمرینات منتخب پیلاتس بر کنترل پاسچر و کیفیت زندگی زنان سالمند دارای سابقه سقوط [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-75]
کنترل حرکتی ظریفمقایسه تاثیر یک دوره تمرین منتخب دودستی و تحریک فراجمجمهای جریان مستقیم بر کنترل حرکتی ظریف و حافظهکاری سالمندان [(مقالات آماده انتشار)]
کودکانارتباط بین تبحر حرکتی با عملکرد تحصیلی و هوشهای چندگانه در کودکان 7 تا 10 ساله [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 77-89]
کودکاناثربخشی برنامه حرکتی اسپارک بر اضطراب کودکان [دوره 2، شماره 2، 1402]
کورتیزولاثر شش هفته قرارگیری در معرض تمرینات ورزشی رقابتی در تعدیل پاسخ آلفا آمیلاز و کورتیزول بزاق در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 71-83]
م
مدل آموزشی بازی برای فهمیدنآیا روش های آموزش حرکتی (سنتی و بازی برای فهمیدن ) بر خودکارآمدی در نوجوانان دختر اثرگذار است؟ [دوره 2، شماره 2، 1402]
مدل آموزشی سنتیآیا روش های آموزش حرکتی (سنتی و بازی برای فهمیدن ) بر خودکارآمدی در نوجوانان دختر اثرگذار است؟ [دوره 2، شماره 2، 1402]
میزان فعالیت ورزشیمقایسه حافظه کاری و میزان فعالیت ورزشی در دانشجویان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی دانشگاه الزهرا (س) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 103-119]
مستقل از زمینه / وابسته به زمینهتأثیر سبکهای شناختی بر میزان یادگیری آشکار و ضمنی مهارت حرکتی- شناختی دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 85-99]
مهارت حرکتی بنیادینقش جنس، سن و شاخص تودهبدنی در شایستگی حرکتی ادراکشده کودکان 7 تا 9 سال [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]
مهارتهای پایه فوتبالمقایسه تأثیر آموزش به روش سنتی و بازیهای زمین کوچک بر یادگیری مهارتهای پایه فوتبال و نیازهای روانشناختی کودکان 11 و 12 ساله [(مقالات آماده انتشار)]
مهارتهای حرکتیارتباط بین تبحر حرکتی با عملکرد تحصیلی و هوشهای چندگانه در کودکان 7 تا 10 ساله [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 77-89]
مهارت های فراشناختینقش راهبردهای نه گانه تنظیم هیجان شناختی در پیش بینی موفقیت ورزشی تیروکمان کاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
موسیقیتأثیر تمرینات طنابزنی با و بدون موسیقی بر تعادل ایستا و پویای کودکان 12-10 سال [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 17-32]
موفقیت ورزشینقش راهبردهای نه گانه تنظیم هیجان شناختی در پیش بینی موفقیت ورزشی تیروکمان کاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
ن
نیازهای روانشناختیمقایسه تأثیر آموزش به روش سنتی و بازیهای زمین کوچک بر یادگیری مهارتهای پایه فوتبال و نیازهای روانشناختی کودکان 11 و 12 ساله [(مقالات آماده انتشار)]
نخبهرابطه هوش هیجانی و انواع شخصیت با سطوح متفاوت عملکرد تیراندازان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-113]
نظریه خود-مختاریاثر فعالیت بدنی در محیط سبز بر شاخصهای انگیزش، سواد بدنی، سرزندگی، و میل به ادامه ورزش در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 173-189]
نوجواناثر شش هفته قرارگیری در معرض تمرینات ورزشی رقابتی در تعدیل پاسخ آلفا آمیلاز و کورتیزول بزاق در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 71-83]
نوجوانانآیا روش های آموزش حرکتی (سنتی و بازی برای فهمیدن ) بر خودکارآمدی در نوجوانان دختر اثرگذار است؟ [دوره 2، شماره 2، 1402]
و
واژگان کلیدی: کودکانتأثیر تمرینات طنابزنی با و بدون موسیقی بر تعادل ایستا و پویای کودکان 12-10 سال [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 17-32]
واژههای کلیدی: حافظهکاریمقایسه حافظه کاری و میزان فعالیت ورزشی در دانشجویان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی دانشگاه الزهرا (س) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 103-119]
والیبالمقایسه چرخش ذهنی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه زن و مرد [دوره 2، شماره 2، 1402]
ورزشمقایسه تأثیر برد و باخت بر طرحوارههای ناسازگار اولیه ورزشکاران دختر رشتههای تیمی و انفرادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 155-171]
ورزش رقابتیاثر شش هفته قرارگیری در معرض تمرینات ورزشی رقابتی در تعدیل پاسخ آلفا آمیلاز و کورتیزول بزاق در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 71-83]
ورزشکارعنوان برسی اثر فعالیت وامانده ساز حاد بر حافظهکاری جوانان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-69]
ورزشکاران استقامتیرابطه کمالگرایی با پریشانی روانشناختی و راهبردهای مقابلهای در ورزشکاران استقامتی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 171-184]
ورزشکاران انفرادیمقایسه سرسختی ذهنی، ثابتقدمی و تفاوتهای انگیزشی در ورزشکاران انفرادی و تیمی [دوره 2، شماره 2، 1402]
ورزشکاران تیمیمقایسه سرسختی ذهنی، ثابتقدمی و تفاوتهای انگیزشی در ورزشکاران انفرادی و تیمی [دوره 2، شماره 2، 1402]
ورزشکاران غیرنخبهمقایسه چرخش ذهنی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه زن و مرد [دوره 2، شماره 2، 1402]
ورزشکاران نخبهمقایسه چرخش ذهنی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه زن و مرد [دوره 2، شماره 2، 1402]
ه
هیجان ورزشینقش راهبردهای نه گانه تنظیم هیجان شناختی در پیش بینی موفقیت ورزشی تیروکمان کاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
هوشهای چندگانهارتباط بین تبحر حرکتی با عملکرد تحصیلی و هوشهای چندگانه در کودکان 7 تا 10 ساله [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 77-89]
هوش هیجانیرابطه هوش هیجانی و انواع شخصیت با سطوح متفاوت عملکرد تیراندازان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-113]
ی
یادگیریتاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر یادگیری مهارت سرویس بلند بدمینتون در کودکان مبتلا به اختلال سندرم داون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-46]
یادگیری (آشکار و ضمنی)تأثیر سبکهای شناختی بر میزان یادگیری آشکار و ضمنی مهارت حرکتی- شناختی دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 85-99]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد